HUKUKÇULAR KODEİNLİ İLAÇLAR İÇİN NE DİYORLAR???
Türkiyede kodeinli ilaçların yan etkileri ve özellikle iptila yapıcı etkisi prospektüslerde belirsizleştilmeye çalışılırken medeni ülkelerde OTC ilaçlar için bile ciddi uyarılar getiriliyor. Gerekli testleri yapılmadan piyasaya verilen ilaçların sorumlusu kim? İlaç firması mı yoksa buna ruhsat verenler mi? Biyoyararlanım bu ilaçlarda neden kaldırındı? TİTCK buna neden bir cevap vermiyor. Dünyada ilk defa ruhsat alan APRANAX PLUS için ruhsattan önce hangi klinik veya farmakolojik araştırmalar yapıldı? Bu işe HUKUKÇULARIMIZ ne diyor???






