KAZIK YİNE VATANDAŞA! BİR TARAFTAN TİTCK, DİĞER TARAFTAN SGK...
Biz yazmaktan ve söylemekten bıktık ama ne yazık ki bazıları bildiğini okuyor. SGK birtaraftan ilaç olmayan ilaçları, hiç bir tedavi özelliği olmayan ilaçları ödüyor sonra acısını hastadan çıkartıyor!.. TİTCK dünyada benzeri olmayan ilaçlara hiçbir bilimsel test olmadan ruhsat veriyor, hastalar bedelini ödüyor.... yakında daha beter olacak!!!!
VATAN GAZETESİ 1.10.2014
TEB Genel Sekreteri Kızılay, 'SGK, ilaçta taban fiyat uygulamasıyla doktor ne yazarsa yazsın 'ben ilacın en ucuzunu öderim, geri kalan parayı hasta öder' diyecek" dedi.






