TENCERE DİBİN KARA, SENİNKİ BENDEN KARA
Sayın yetkililer eserinizle öğünebilsiniz!!! Nihayet doktor ve eczacıyı birbirine düşürdünüz ve kamuoyunun kafasını karıştırdınız. Hasta kime inanacak? Doktoruna mı, eczacıya mı? Her iki gruptaki cahil şovenistleri bir tarafa bıraksak bile doktorlara farmakovijilansı bilmiyorsunuz diyen eczacılk öğrencisine bu bilgileri verenlere ne diyeçeğiz?.. Sağlık Bakanlığı, Tıp Fakülteleri ve Eczacılık Fakültelerindeki kafalar değişmeden bu sorunlara çözüm bulamayız. Her mahalleye bir cami+bir tıp fakültesi açmakla sağlık sorunu çözemez cahil doktor yetiştirirsiniz.






